HOBBYWING XERUN V10 3.5T szálak - G3 - fekete

Egyéb ajánlatok

 

HOBBYWING XERUN V10 3.5T szálak - G3 - fekete

41 105 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
rcvilag.hu
Termékleírás
"MOTOR(R)EVOLÚCIÓ M egnövelt fordulatszám (a StockSpec számára) A G3 Stock Spec motor 4%-kal nagyobb nyomatékkal rendelkezik a V10 G2 Stock Spec motorhoz képest, és akár 16%-kal magasabb fordulatszámmal, így bármely versenykategóriában ""titkos fegyver"". L inearitás Első A beépített, nagy pontosságú Hall-effektes érzékelő egy precíziósan megtervezett és kiegyensúlyozott rotorral kombinálva biztosítja a motor tökéletes linearitását vezetés közben. S zuper könnyű súly Az innovatív motortest kialakítás jelentősen könnyebb lett, így a G3 Modified motorok tömege mindössze 161 g, a Stock pedig csak 132 g; ezek a tömegek 11%-kal, illetve 21%-kal csökkentek a V10-es G2 motorokhoz képest. Ennek eredményeképpen a versenyzők könnyedén beállíthatják járművük egyensúlyát. A szimmetrikus csapágyak A várhatóan megnövekedett terhelés miatt a G3 motor első csapágymérete 26%-kal nőtt a V10 G2 motorhoz képest, míg a hátsó csapágyméret 6%-kal csökkent a légellenállás csökkentése érdekében. Az aszimmetrikus csapágykialakításnak köszönhetően a motor stabilabban és egyenletesebben működik. F okozott hőelvezetés Az elülső(*) és a hátsó oldalon található nagy lyukakkal ellátott speciális burkolatkialakítás biztosítja, hogy az állórész magja ki legyen téve a légáramlatnak, maximalizálva az általános hűtést. (*Megjegyzés: A módosított 5,5T-8,5T változatok, amelyeket terepjáró kategóriákban való használatra terveztek, kisebb lyukakkal rendelkeznek a hátsó oldalon, megakadályozva a szennyeződések bejutását a motorba. ) E lőrelépés A mechanikus előretolás beállítása finoman és fokozatmentesen állítható. A motor hátsó részén található módosított mechanikus vezérlésű időzítésvezetőnek köszönhetően pontosabb és fokozatmentes beállítás garantált, a még simább teljesítményhangolás érdekében. S zétszerelhető kialakítás A rendszeres tisztításhoz és karbantartáshoz könnyen szétszerelhető kialakítás hatékonyan meghosszabbítja a motor élettartamát és megőrzi hatékonyságát. K ét különböző motorfelület On-road kategóriában - a hátsó felület nagy lyukakkal készül (3,5T ~ 5,0T és 10,5T ~ 21,5T motorok), biztosítva a kiváló hőelvezetést. Off-road kategóriában - a hátsó felület kis lyukakkal készül (5. 5T ~ 8,5T), amelyek viszont hatékonyan megakadályozzák, hogy homok vagy szennyeződés kerüljön be és károsítsa a motort a terepjáró vezetés során. Ezek a hátsó felületek külön-külön is kaphatók frissítésként. K iváló minőségű alkatrészek Nagy teljesítményű, tiszta rézhuzalból kialakított állórészmagok és egy tartós, szilárd szerkezetű rotor használatával, amely akár 200 ℃-os hőállóságot is kibír. A kiváló minőségű, nagy pontosságú és nagy szilárdságú csapágyak és a tápkábelek rézforrasztási felületei garantálják a kiváló teljesítményt és a hosszú élettartamot. Átmérő [mm] 35.9 Hossz [mm] 51.2 Súly [g] 163 A tengely hossza [mm] 13.3 A tengely átmérője [mm] 3.17 Tápegység [V] 3.7 LiXX cellás tápegység 1 Fordulatszám per volt [RPM/V] 9450 Motor teljesítmény [W] 462 Terheletlen áram [A] 7.7 Maximális csúcsáram [A] 126 Időzítés [°] 20 - 50 Az 1/12-es közúti versenyek módosított osztályához tervezték. Közúti autók"

Galéria

Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.